tisdag 10 november 2009

P3C till salu mm

Jag säljer nu min P3 av 2009 års modell cyklad på mellan mars och mitten på oktober men med en del helt nya delar. Ramen har en liten lackskada på styrröret under styrlagret men annars i bra skick. Komplett minus pedaler.


Ram/gaffel Cervelo P3C/3T 56cm
Växelsystem Shimano 7900
Vevarmar/vevlager Helt nya Shimano 7900 180mm
Styre Hed Blackdog med helt nya styrpinnar och armstöd
Hjul Hed Bastogne
Bromsar TRP R960
Sadel Selle Italia T1 (i princip ny)
Vajerhöljen Nokon

Pris 29000kr


Jag säljer även ett sparsamt använt Hed 3cD framhjul från 2007. Alltså Heds treekrade hjul med extra djup fälg. Pris 5500kr.

Maila bjorn@triathlete.com.

2 kommentarer:

  1. Tjena Björn! Jag är på plats i Clearwater och tänkte hejja på dig på lördag. På Slowtwitch står du i 21ggr pengarna. Hur är formen? Är det läge att gå all in med reskassan?

    /Robert

    SvaraRadera
  2. Robert>>> Nja, skulle nog investera reskassan på något bättre sätt.. (-: Jag kommer nog främst satsa på att ta spurtpriset på cykeln och möjligtvis det i början på löpningen om det går bra.

    SvaraRadera