onsdag 22 oktober 2008

Inledning

Så har jag, som ni kan se, också skaffat en blogg efter att principfast vägrat under ett flertal år trots stora påtryckningar från flera håll.. Största anledningen till att jag trots allt börjar blogga lite lätt är min oförmåga att ta tag i min egen hemsida som kanske känns något(!) utdaterad vid det här laget efter att inte blivit uppdaterad på ett par år. En blogg känns helt enkelt som ett lite smidigare medium för att lägga in lite korta uppdateringar om vad jag pysslar med och framförallt då min triathlonkarriär om det nu är nån som fortfarande bryr sig..

Hur som helst så lär det väl knappast bli någon blogg som uppdateras varje dag eller fylls med diverse underhållande raljeringar och samhällsbetraktelser a la Coltings blogg. Som sagt blir det mest lite mer vardagligt tråkiga inlägg efter tävlingar, träningsläger osv.

3 kommentarer:

  1. Hehe.... Det var en bra början. Vi sysn snart när du kommer hem.

    SvaraRadera
  2. Vi bryr oss! trist med ett dåligt år, men vi hoppas på ett bättre 2009. Det e en najs cykel du ska köra på. På tal om najs http://www.youtube.com/watch?v=V9nEPvca4vk

    /Martin

    SvaraRadera
  3. Intressant läsning Björn. Håll modet uppe, grymt kul att följa dig. Eftersom jag själv är från Trollhättan, och kör för samma stall som dig:D Team Racerdepån...

    SvaraRadera