torsdag 24 juni 2010

4:a på cykel-sm igen..

Börjar kännas lite småtrist att hamna strax utanför pallen på cykel-sm igen. Den här gången med några sekunder upp till 3:e plats och 8s till 2:a. Låg också 2:a vid vändpunkten och en bra bit in i loppet innan jag stumnade sista milen. Kroppen svarade inte jättebra idag heller men det finns väl trots allt ändå någon typ av form någonstans när jag trots det hamnar hyfsat högt upp. Faktum är att det går väldigt mycket upp och ner när jag tränar också. Den här gången kan det möjligtvis också spelat in att jag hade en infektion i kroppen som bröt ut på kvällen efter loppet. Men jag vet inte riktigt och får helt enkelt se hur det hela utvecklar sig på tävlingarna jag kör juli/aug.

Tanken är att jag ska köra SM-linjet här imorgon också men jag får se hur min förkylning utvecklar sig under dagen om det blir start el ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar