fredag 4 juni 2010

Rev3 Quassy

Är tillbaka i usa för att köra andra deltävlingen i Rev3-serien som den här gången är en halv ironman på nöjesfältet i Quassy, Connecticut. På söndag går tävlingen och det ska vara en rätt påkostad liverapportering som går att följa på deras hemsida; http://www.rev3tri.com/. Förhoppningsvis fungerar det bättre den här gången än förra tävlingen i Knoxville.

Själv har jag haft en lite lugnare uppladdning än inför förra tävlingen och jag hoppas kunna bygga på insatsen från då och köra ännu något bättre möjligtvis. Dock har jag som alltid ingen riktig koll på var jag egentligen står och det kan säkert gå lite hur som helst i vanlig ordning. Startfältet är starkt återigen så jag kommer behöva en bra dag för att komma högt upp i resultatlistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar