tisdag 19 maj 2009

ToS Dag 2

Andra dagen av vår resa genom Sverige startade med 45min lätt morgonjogg innan frukost innan vi påbörjade cykeldelen mellan Karlshamn och Växjö. En ganska lätt sträcka på 10mil på fina vägar utan större incidenter visade det sig bli. Jag körde även mina intervaller som för dagen bestog av 2*20min på strax under tröskeleffekt.

Det var även tänkt att det skulle simmas men lite kommunikationsproblem gjorde att bilen till poolen åkte ifrån mig och min rumskamrat Tobbe. Vi gick ner till relaxen på hotellet istället dock vilket visade sig vara ett fullgott substitut.




2 kommentarer:

  1. Kul att läsa lite om ert lilla äventyr. Jag är inte det minsta avundsjuk ....

    SvaraRadera
  2. Instämmer!

    Fortsätt Björn vara aktiv med din Blogg.
    Du får peeka Colting, gällande hans egen blogg ;)

    Lycka till!

    /KP

    SvaraRadera