söndag 3 maj 2009

Wildflower rapport

Oj oj oj... När jag inte trodde det kunde bli värre så lyckades jag tyvärr överträffa mig själv negativt i helgen igen. För att undvika dåliga ursäkter här på bloggen så långt som möjligt blir det ingen längre beskrivning av loppet utan bara ett konstaterande att jag var kass från början till slut. Kunde tagit mig igenom tävlingen men har gjort det tillräckligt många ggr förut så igår bröt jag i frustration och besvikelse över det arbete jag lagt ner senaste 6 månaderna utan att få ut något resultat av det.

Tyvärr verkar det som att hög höjd påverkar mig betydligt mer negativt än de flesta och då jag inte lyckats träna på samma effekt som vanligt här uppe under de 9v jag varit här så verkar det trots allt som att det har skapat en del problem. Får se vad som händer nu när jag kommer hem och får någon månads träning på havsnivå igen.

2 kommentarer:

  1. Fan vad tråkigt! Det är bara bryta ihop och komma igen! Du är ju grym när det stämmer!

    SvaraRadera
  2. Fan va segt :( Hoppas att de blir nån form av stolpe in snart! Du är väl mycket medgång nu. Du har sparat ihop till det

    SvaraRadera